Reclame stelt oe de zaakn mooier vuur dan dat het in werkelijk is. Kiek mear noar de parfum- en aftershave reclames woer ze oe beloawt da’j der net zo “goodlooking” oet komt te zeen as die knappe froale of stoere keals aj dat spul tussen de böste spuit of um’n board striekt. Ik heb de hele kaste al vol staon met alle soortn aftershave mear het hef mie nog neet ech èhelpn. Dus ik strieke mear gewoon wieder met Fresh-Up (nu met handige dipper!). Of za’k Tabac un keer probeern? Mut ok un succes wean volgens het filmpje.
Zo ok de reclame vuur ies. Het lik op oonderstaonden foto dat het oet de Hertog iessalon koomp, mear het koomp gewoon oet de Jumbo. Het geet um de ilussie…”Opmaakn dut verkoopn”, zeg mie moo aaltied.
Mear ‘oondaanks’ de wervende reclametekst zag het ies der vandage mooi oet en het smaakn ok nog lekker. Dus met of zoonder iessalon, de volgende keer koopt wie wier Hertog Ies.
Het lekkerste toetje van de vrouwe?
Inderdoad, zoer yoghurt ies!