Volgens de kraante van vandage kriew in Twente een supersnelln trein. Tenminste dat steet op de vuurkaante met grote letters! En de kraante hef aaltied geliek, of neet dan!
Mear aj het artikel least blik het alleanig de verwachting van de burgermeaster van Eanske te wean (zucht…). En un verwachting is neet iets wat morn gebuurt, mear het is iets dat eventueel oawer tientalln joarn gebuurt. Oet het artikel blik dat pas as de Overheid, NS en ProRail duudelijkheid hebt oawer het traject en de kosten der met de anleg kan wörn begunn. En zoveer bint ze nog lange neet! A’j veerder duurleast, lik het qua kosten ok dat het traject oawer Arnhem völle goedkoper is. In plaats van 5,8 miljard (via Eanske) mear 1,9 miljard. En Duutslannd mut de boele ok nog anlengn (dut mie deankn an het debacle met de Betuweliene, in 2000 anneleg in Nederlaand vuur völle geeld, mear de Duutsers munt anno 2019 de liene an eure kàànte nog ofbouwn).
Ik wea wàl wat ik zolle doon. Gen spoor vuur un snelln trein duur Twente anlengn. Jammer van ruumte die’j gebroekt. En ie bespoart er un bult geeld met, wa’j bievuurbeeld better in de zorg könt stopn. Die 10 minuutn die’j earder in Amsterdam könt wean (of visa versa) haal ie der nooit oet. Deankt eens noa!
Of gebroekt een gedeelte van het geeld um die oole barrels die er nò op het spoor jaangt eens te vervangn duur ni’jere exemplaarn. Doar winn ie oeteandelijk völle mear met terugge. Tenminste wàl bie mie, want ik murre nò elken dag met zo’n barrel noar de Randstad…
Eén antwoord op “30 juli 2019 – Un snelln trein noar Twente?”